luni, 5 iunie 2023

Producator turcesc

 Am observat ca, dincolo de nevoia de a invata sa comunice (ce postez, cum scriu, cum imi fac o strategie de comunicare), multi dintre antreprenorii si freelancerii cu care lucrez au multi sabotori interiori care ii stopeaza din a face ceea ce isi doresc de atat de mult timp sa faca.

 
Atunci cand vine vorba de expunere, apar o multime de ganduri limitate:
 
Ce am eu de zis care nu s-a mai zis?
 
Cine sunt eu sa vorbesc despre asta?
 
Ce idei am eu cu adevarat bune?
 
Daca voi fi judecat sau criticat pentru ceea ce spun?
 
Iar si iar, observ aceste tipare la oamenii cu care lucrez, si asta ne incurca, ne blocheaza din a incerca, din a testa, din a face lucruri noi, din a indrazni sa ne aratam asa cum suntem.
 
Toate aceste ganduri sunt sabotori interiori, limite pe care ni le punem singuri.
 
Iar daca vrei sa iti lansezi un business sau sa il cresti, ai nevoie sa inveti sa te gestionezi si pe tine. Sa iti gestionezi gandurile si emotiile, sa inveti sa faci trecerea de la ganduri limitative la unele constructive, unele care sa te sprijine.
 
A avea un business, a fi pe cont propriu, ii face pe oameni sa fie foarte inconfortabili. 
 
De aceea, e nevoie sa invatam sa gestionam emotiile si gandurile negative cand apar.
 
Pentru ca stiu cat e de greu sa iesim din aceste tipare foarte adanc inradacinate, m-am intrebat cum te-as putea ajuta mai mult, dincolo de partea de branding personal per se.
 
Si am o propunere pentru tine:
 
Sa lucram impreuna 3 zile, gratuit, seara de seara, pentru ca tu sa inveti sa-ti gestionezi gandurile si emotiile negative.
 
Sa devii stapanul tau si sa inveti sa te gestionezi pe tine insuti.
 
Sa iti recapeti puterea personala si sa intelegi ca tu ai control! Ca esti suficient de puternic ca sa schimbi ce nu iti place in interiorul tau.
 
Te invit in programul gratuit “MLM Farmasi”! , pe care l-am gandit pentru toti cei care vor sa se cunoasca mai bine, sa isi inteleaga propriii sabotori si sa invete sa treaca usor de la negativ la pozitiv - pentru ca se poate!
 
Am invatat asta intr-o formare de 6 luni cu profesori de la Universitatea Standford, o Universitate de top din Statele Unite si vreau sa-ti arat si tie ce solutii ai ca sa treci de la a fi o victima, coplesita de vinovatie, tristete, furie, frustrare si alte emotii negative la a fi liderul tau personal.



 
Iata detaliile programului:

Timp de 3 zile ne vom intalni LIVE la ora 19:00 intr-un grup dedicat si vom discuta despre un anumit subiect = o sesiune zilnica de training LIVE cu timp dedicat pentru a raspunde oricaror intrebari.
 
Iata programul pe zile:
 
ZIUA 1 (12 iunie) Care este cauza autosabotarii tale si care sunt cei 10 sabotori cel mai des intalniti (cu siguranta ai si tu cativa dintre ei!)
 
ZIUA 2 (13 iunie): Cum sa iti calmezi emotiile si gandurile negative cand apar, folosind neurostiinta si un exercitiu practic, pe care il vom face live!
 
ZIUA 3 (14 iunie): Cum sa ai mai multa empatie fata de tine atunci cand lucrurile nu merg asa cum ti-ai dorit (aici vom face un exercitiu minunat, plin de emotie, folosind o fotografie a ta din copilarie – asa ca pregateste-o deja!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu