duminică, 25 iunie 2023

Cum e sa fii nefumator

 Zilele trecute s-a intamplat ceva foarte interesant.

Pe moment ce citisem carti despre cum te lasi de fumat mi se confirmase mult din istoricul de fumator. Traiam intr-o realitate a trecutului sinistra a harcaielilor parca putin dureroase din piept

sambata dimineata am participat la o sesiune foarte speciala, ghidata, in care m-am conectat la intuitia mea.
 
Si intrebarea pe care am pus-o a fost: “cum stiu ca sunt pe calea mea?” – o intrebare care ma preocupa constant si pe care o tot verific in diverse moduri.
De fiecare data cand imi vin astfel de intrebari prin cap imi amintesc ce rau era pe vremea cand fumam imi dadeam seama cate beneficii am acum pentru ca m-am lasat de fumat, dar in acelasi timp simteam ca trebuie sa ii ajut si eu la randul meu pe altii sa se lase de fumat.
 
Urmand fascinant si vorbind oamenilor despre ce te fascineaza”- a venit imediat raspunsul. Si asa e – eu asta fac! eu vorbesc oamenilor cu pasiune cand sunt entuziasmata de un subiect, cand il absorb cu toata fiinta si cand sunt incantata de-a dreptul.
De fapt dupa ce te lasi de fumat traiesti fiecare secunda a prezentului la maxim. Intradevar ai si momente de caderi cand poate iti trece prin preajma vreo duhoare a vreunui fumator pentru care ar trebui sa raspunzi deoarece stii ca el sufera dupa fiecare tigara fumata. Practic suferinta unui fumator se simte la 85% din tigarile fumate.
 
Ce te fascineaza acum,?” Si raspunsul pentru mine acum este:Sunt in sfarsit nefumator. Sa iti poti imagina ca de minim 10 ori pe zii (daca fumezi un pachet pe zii) iti spui "nu mai pot ma las de fumat" sau ca fumatul este o rutina despre care nu mai simti absolut nimic doar faci fum in jurul tau degeaba.
 
Mi-am dat seama ca acesta este subiectul despre care vreau sa vorbesc real si subiectul in jurul caruia vreau sa creez primul meu retreat. Practic alegi sa faci asta in momentul cand vezi ca majoritatea oamenilor din jurul tau fac asta. Colac peste pupaza si minorii de sub 18 ani si daca chiar iti vine sa crezi sa vezi bunici care iau o amarata de pensie isi dau banii pe tigari. Se pplang zilnic ca nu le ajung banii din pensie dar ei ii irosesc pe tigari.
 
Asa ca am luat o decizie atípica si impotriva oricaror reguli de marketing: sa schimb subiectul retreat-ului pe care il organizez la inceput de bere, cu doar cateva zile inainte de de a fi pastile.
Intrun 2020 la inceput de sarbatori pascale  am decis sa ma las de fumat
 
Vreau sa respect ce am descoperit si cred ca daca vei simti ca e ceva pentru tine aici, vei veni. A faptului ca viata fara tigara e cea mai frumoasa dar si a faptului ca daca nu combati acesta pacat defapt al dependentei de tigara suferinta ta va exista.
 
Asadar, am o noua invitatie pentru tine: te invit la Sa crezi in nefumator pentru totdeauna, un retreat despre manifestare prin neurostiinta, in care vei invata sa-ti folosesti creierul si inima pentru a crea viata pe care ti-o doresti.
 
Este un retreat gandit dupa ce am studiat si aplicat subiectul manifestarii timp de multi ani pe propria mea piele. Dupa ce am citit cele mai bune carti, dupa un mastermind ani de practica zilnica pentru mine. 

 
Cu ajutorul lor am manifestat o relatie de cuplu, un business de 5 cifre, sute de participanti la cursurile mele, un lifestyle in care lucrez cat vreau si calatorii in toata lumea. Pentru ca asta mi-am dorit.
 
Tu ce iti doresti in viata ta si nu a aparut inca?



 
Orice ar fi, procesul este acelasi, si mi-ar placea sa il impartasesc cu tine.
 
E vorba de unchiul care fumeaza 3 pachete pe zii si tu zici :pai atunci eu nu patesc nimic cu 1 pachet pe zii. Sau cel de alaturi care pufaie un pachet pe zii si zilnic e cu pachetul de tigari la el iar tu zici:pai daca ii cer o tigara pe zii cand mi se termina din pachetu lare il consum pe saptamana nu se intampla nimic.

M-as bucura enorm sa intri in contact cu versiunea din viitor care are ceea ce iti doresti deja (Future Self) si sa o aduci in realitate.
 
.
 
Da-mi un semn daca vrei sa vii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu